Z Dolomit do fjordů

2. června 2010 v 14:12 |  MINIALBA
Lukáškovo cestovní album mi jde pomaleji, než jsem čekala. Pořád se mi něco "vkliňuje" mezi, když to není práce jako práce, tak je to práce jiná scrapbooková a nebo zdravotní problémy :-(
Ty kdyby nebyly...Kromě bolavých zad ( ach jo, to je stejně z toho sezení u scrapbooku - jenže předsevzetí, že si udělám denně vyjížďku na kole neplním, když pořád prší... ) mě ještě začalo trápit oko. Ani nechci říkat, že je to z toho čučení do monitoru, protože není. Mám tam prostě problém letitý a teď se zhoršil. Dokonce tak, že zakryji-li si oko pravé, to levé skoro nic nevidí...Takže odcházím od paní doktorky s předpisem na nové brýle na blízko ( silnější :-( ) a na nové brýle na dálku! Navíc s kapičkami na probíhající zánět a hrozbou operace. Takže paráda :-(((
 Nicméně albůmek samozřejmě musím a chci dodělat, jako všechny svoje projekty, takže se léčím a šetřím a cvičím :-)
*********************
Děti milují vodní atrakce, takže koupací výlety pořádáme často. A v létě jezdíme do hor! Do hor jsme se zamilovali, i když  na Via Ferraty jsme  děti netahali :-)
Dolomity
Lukáš stačil to léto ještě jet i s tatínkem do Španělska. Moc se mu to líbilo zvláště, když se zájezdem navštívili i místa, která už znal - třeba Annecy.
španělsko
Na jaře roku 95 jsme si vyjeli jen na pár dní do Německa, k jezeru Königsee, ale pršelo a tak jsme horu Watzmann nezdolali, ale navštívili jsme nedaleké  Hitlerovo Orlí hnízdo, to se klukům líbilo.
Letní dovolená nás čekala v Norsku. Dlouho jsme ji plánovali a velmi se těšili. Nejhlavnějším popudem byla  zimní olympiáda v Lillehammeru. Televizní šoty z té nádherné země nás natolik nadchly, že volba byla jasná!
 Jeli jsme tehdy s cestovkou Aquaclub z Českého Krumlova a byla to jedna z nejlepších organizovaných dovolených. ( já ty zájezdy nemusím, nejradši jsem samostatná ) Autobus byl obytný - v přední části se sedělo, uprostřed byla kuchyňka a malé sociální zařízení a vzadu a nahoře se spalo v takových oddělených kajutách. Prostě nádhera! A naši dva řidiči, průvodci a kuchaři v jednom, byli báječní! Pořád na tuhle dovolenou vzpomínáme. Takže jsem se nemohla omezit jen na jednu fotku, že ;-) a udělala jsem stránku rozkládací. Psala jsem někde o velikosti? Stránky mají velikost 18 x 13 cm. Celá tahle stránka o Norsku je vyrobená z jedné "třicítky"- We R Memory Keepers. Je z jedné strany vzorovaná a druhé strany je vzor rozdělen do 4 čtverců, každý je jiný. A tak jsou pak různě barevné i ty rozkládací stránečky, což se mi líbí.
norsko
norsko 1
norsko 2
******************************
Děkuji za vaši návštěvu :-)

Komentáře

1 Lenzie Lenzie | Web | 2. června 2010 v 19:27 | Reagovat

Všechny stránky jsou nádherné. A držím všechny palce, aby zdravotní trápení co nejdříve pominula a bylo Ti zase dobře.

2 isobelka isobelka | Web | 2. června 2010 v 23:35 | Reagovat

Nádherné, bude to skvělé album. Brzy se uzdrav ať můžeme společně oslavit naše narozeniny!!!!!!!!! :-D :-D :-D

3 Katie Katie | 3. června 2010 v 9:24 | Reagovat

jejda, také přeju, aby zdravotní problémy co nejdříve přešly!

4 KETA KETA | Web | 3. června 2010 v 21:45 | Reagovat

At je co nejdřív dobře!!!Na tvých stránkách ale rozhodně není ani stín tvých potíží...jsou perfektní. jako vždy

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
Obsah těchto stránek včetně všech obrázků podléhá platným zákonům o autorských právech. Všechny materiály jsou určeny pouze k prohlížení. Ctěte prosím autorská práva. K použití textů, částí textů a obrázků je třeba mít souhlas autorky těchto stránek.