Červenec 2012

Výroční Landshut

30. července 2012 v 17:50 KURZY A SETKÁNÍ
Byla sobota 28.7. a byl to nachlup stejný den, jako před třemi roky. To má logiku, že ? ;-). Ale byl to nachlup stejný den, kdy jsme poprvé, já a moje scrapkamarádky , vyplenily scrapbookový obchůdek v Landshutu. Jojo, vyplenily a to dokonce dvoufázově. Byl to všední den a tak jsme první nákup udělaly už dopoledne. Potom jsme se šly projít do města, zastavily se v kavárně na kafíčku a hlavně si prohlédly svoje nákupy a opět byly překvapené… že to, co měla kamarádka neměla jsem já, že to co jsem měla já, vůbec neviděly holky…a rozhodně jsme to ještě potřebovaly! Takže po kafi a siestě následovalo kolo druhé. Nikdy později už jsem tak velký nákup v Landshutu neudělala. Nojo, bylo to poprvé!
V sobotu jsme tedy vykonaly výroční scrapbookový zájezd do Landshutu. Jen ve čtyřech, neb další neměly čas. Ale já, Pavla, Terka a Zdenka jsme držáci :-), a ačkoliv jsme vůbec, ale vůbec nic nepotřebovaly, těšily jsme se na výlet…i na scrapnovinky . A byly!
Byly jsme v Landshutu nakupovat naposledy před rokem a čtvrt, máme to, díky slevové kartičce zdokumentované. Sleva opravdu není zadarmo ;-)…je to spíš humorné, ale alespoň máme přehled, jak už jsme v Německu utratily za scrap na docela dobrou dovolenou :-O.

Ani já jsem NIC nepotřebovala, po jaru v Liberci jsem stále "nafutrovaná". Ale odolat papírům, kterých má paní v krámku opravdu hodně, od novinek až po papíry ze starých kolekcí, to se na vlastní oči fakt nedá…
Takže u mně jen papíry, jedno prťavé razítko jako dárek, spirály do Zutteru a lepicí písmenka.
Pokud v Česku vyprodaný Simple Stories ( náhradní listy, folie, kolekce…) ještě sháníte, tak v Landshutu je k mání. Mám od Didi z jara malou sadu Documented a jsem do ní úplně zamilovaná. Používám ji často a ráda …a teď jsem si koupila totéž ve velkém - sadu 12 x 12 ( 30 x 30 ) . Trochu mě mrzí, že jsem se měla rozmáchnout ještě víc, neb v českých i.scb obchodech, když se objeví něco pěkného, je to hned pryč a když je nenavštěvuji pravidelně, jsem úplně mimo. A tady bylo všechno pěkně pod nosem…Nicméně, našla jsem ještě jeden internetový obchůdek…a včera v noci objednala :-).

V Landshutu bylo vedro.

Město bylo nachystané na další den městských oslav.

Oslavy jsou to asi parádní, vzhledem k množství tupláků v kovových klecích.

Ach bože, regály s papíry přibyly...a první jsme okupovaly hned kousek od vchodu...

Papíry, papíry...

Bereme je do ruky, vzdycháme a opět je vracíme...Nelze mít všechno. A doma litujeme ....

Samospouští z parapetu protějšího domu děláme tradiční dokument naší výpravy s nákupy :-)

Můj papírový nákup.

Nádherné, že ?

Vyloženě do cestovních deníků a stránek :-)

Papír se skůtry jsme objevily s Terkou na poslední chvíli...a neodolaly :-)

Děkuji za nahlédnutí :-)

Dovolená...Moje Provence 18

27. července 2012 v 20:00 ALBA
Osmnáctka je docela symbolické číslo. Dnes vkládám poslední stránky a zaklapneme album.
Koupila jsem tlustý šanon, o kterém vím, že se do něj všechny stránky vejdou.

Stránek jsem vytvořila 52. Plus k nim všelijaké podstránky, přístránky ;-), stránečky, kapsičky, rozkládačky a vyklápěčky :-) Díky tomu všemu se mi podařilo do alba umístit 215 fotek.
Stránky jsem lepila vždy dvě k sobě a podle "mustru" děrovacími kleštěmi dělala čtyři dírky. Díky slepení jsou stránky dostatečně pevné, přesto jsem dírky ještě zpevnila samolepícími kolečky ( samovýroba), i když to nebylo potřeba. Spíš jen, že to vypadá tak nějak ukončeně, lépe. Teď jsou stránky v šanonu docela napevno, ale prohlížením se trochu ošoupou a půjdou lépe obracet. Takže...HOTOVO!

Poslední stránka. Trochu vybočuje, protože byla dělaná jako první a na soutěž od Pretty. Ona vlastně nebude poslední, ještě tam dám tu o jídle , ale to bude hooodně strohé ( bez ozdob ) , půjde jen o ty plné talíře :-))

Děkuji vám za návštěvu, děkuji vám, že jste trpělivě sledovali postup výroby alba a děkuji za milé ohlasy. Moc mě těší. Krásné letní dny všem :-)

Dovolená...Moje Provence 17

27. července 2012 v 13:15 ALBA
Jestli se divíte, proč je na stránce fialová Milka :-), tak jen proto, že jsem zrovna dojedla oříškovou srdíčkovou bonboniéru, kterou jsem dostala ka našemu výročí svatby :-) a když jsem házela obal do koše, zalíbil se mi vytlačený nápis. Kam tak s ním? A proč ne jako fialový akcent na stránku? Tak je tam. Nemá jiný význam, než to, že je fialový a je hezký :-) Městečko Simiane se pyšní zvláštní rotundou a také tím, že tu žil nějaký čas český malíř Oto Kubín.

Jako vložená stránka mi zase posloužil prospekt.

A jaký význam má pes? ;-) Byl to kamarád. Psi mě mají rádi ;-). Tenhle se mnou chodil po celé vesnici a pak šel s námi i do restaurace. Patřil tam :-). Do restaurace jsme drze vlezli, neb jsme se chtěli plácnout přes kapsu a dát si tedy něco z těch skvělých jídel, která PM popisuje, ale restaurace zela prázdnotou. Okouníme, nikde nikdo, až vylezl kuchař a zcela nevzrušeně nám sdělil, že dnes mají zavřeno. Takže jsme měli hlad, neb svačinu jsem tentokrát nedělala a tady opravdu jiná hospoda nebyla!

Děkuji za návštěvu....a dobrou chuť :-))

Dovolená...Moje Provence 16

26. července 2012 v 22:50 ALBA
Když si doma lepím, poslouchám si u toho na netu nějakou muziku, někdy dokonce i filmy, teď už několik dní za sebou "sjíždím" Čtyři dohody od Duška. Je to něco úžasného. Nejen, že jsem pochopila spoustu věcí, které dělám špatně a mohla bych dělat jinak, ale pochopila jsem i , proč mě tohle album tak jde od ruky :-). Protože ho dělám jak nejlépe dovedu, protože je to můj relax, svým způsobem i jakýsi trans. Někdy to cítím, cítím, jak se u toho vznáším, jak ztrácím pojem o čase, o světě, práce mě naprosto pohltí, ruce jako by samy nacházely co potřebují nalézt, ten správný papír, ozdůbku, razítko, a hlava jako by sama věděla, co s tím...

Tady jsem nedělala žádné vyklápěčky ani schovky, prostě rovnou dvoustranu. Líbí se mi, jak je plná slunce :-)

Tohle byla úžasná věc, dokonalý akvadukt. Našla jsem ho jen na mapě, vůbec jsem ho neznala. Není vyhlášený, není nikde v průvodcích a je nádherný.

Kafíčko a Orangina bylo naše tradiční, téměř denní občerstvení. Náš čas... Proto jsem si nemohla odpustit použít na stránku i rozklepané víčko od Oranginy. Je přilepené mým oblíbeným lepidlem BIC . A drží fest :-)

Tady není žádná vyklápěčka, dvě fotky ( na šířku ) z kláštera jsou prostě zastrčené pod fotkou na výšku, či spíše pod celým podkladovým papírem, který je pod fotkou.
Blíží se konec, ještě dvakrát...a zavřeme album :-)

I dnes vám děkuji za návštěvu :-)

Dovolená...Moje Provence 15

25. července 2012 v 23:28 ALBA
Dnes jsem dodělala poslední stránku do albumu. Uklidila stůl, srovnala razítka, papíry. Ještě si udělám nějaké náladovky
z fotek, co zbyly..., taky stránky o jídle :-)) , ale to až později. Teď album zkompletuji a řeknu si: Hotovo!
A pustím se do minialba z obálek z loňské "stříbrosvatební" Paříže :-), taky do přípravy dovolenkového smashe. Těším se už na něco malého.
Tyhle stránky ještě nejsou poslední:-)

Díky za návštěvu a dobrou noc :-).

Dovolená...Moje Provence 14

25. července 2012 v 0:11 ALBA
Lepím, lepím, lepím...už to tedy trvá dost dlouho ;-). Byť jsem se kdysi zařekla, že alba z dovolené nebudu moc zdobit a budou to rychlovky, s tímhle se nadmíru piplám. Některé stránky složitě nevypadají, ale nejsložitější je vymyslet, jak tam nacpat co nejvíc fotek :-).

Podzimní světlo je nádherné, a platany, zurčení kašen, které jsou na každém náměstíčku, to prostě miluju.
Aby byla trochu změna, vyrobila jsem si pár visaček. Jak jinak, než s razítky :-))

Nic na tom není. Visačku jsem potiskla textovým razítkem a přes to další razítka, rostliny, motýly, hodiny. Pokud se to nepřežene, bude výsledek vždycky vypadat dobře. ¨

Tímhle překrásným místem dneska skončím. Byla to vesnička nad soutěskou, úplný konec světa. Na konci vesnice byl samostatný nádherný dům...a já se zasnila. Ten tak mít! Celý zbytek dovolené jsme se bavili tím, že jsme si vyhlíželi domečky a plánovali u nich bazény... a hlavně, aby v nich bylo dost místa, aby k nám mohly jezdit všechny naše děti s rodinami a taky přátelé :-).

Děkuji za návštěvu...a já si jdu snít ten sen o domě v Provence :-)

Dovolená...Moje Provence 13

23. července 2012 v 10:06 ALBA
Po hektickém víkendu je zase klidné, slunečné pondělí, které mělo být hlídací, ale není. Tak jsem volná a pustím se tedy do práce scrapbookové. Tyhle stránky jsou taky klidné, prudké slunce a prudké barvy ustoupily klidu vesniček na kopcích. Tahle byla doslova jako po vymření, nikde nikdo. Hledali jsme hřbitov, ale nebylo koho se zeptat. Byl kus za vesnicí, na kopečku s úžasným výhledem do krajiny. Ty výhledy z každého kopce mě nepřestávaly uchvacovat. Napadla mě hříšná myšlenka, že tady odpočívat...

Děkuji vám za návštěvu a přeji vám úspěšný sluníčkový ( zase letní ) týden :-)

Dovolená...Moje Provence 12

20. července 2012 v 22:57 ALBA
Na tuhle žlutou, oranžovou, červenou, hnědou, bílou, zelenou a modrou krajinu jsem se těšila co o ní vím. Kdyby nebylo tak nádherné podzimní počasí, jaké jsme měli, asi by to nebylo tak působivé. Takhle...to prostě vypadá ze všech stran a úhlů úchvatně. Colorado Provensal.
Se žádnou fotkou jsem se nechtěla rozloučit a tak mi dalo hodně práce to vymyslet tak, abych všechny použila. Ale je to tam! Ufffff
Dokonce jsem vytvořila i "chrastidlo", malou plastovou schránku na okrový písek. Další , ten oranžovější, jsem dala do pytlíčku a připevnila tak, aby byl písek rozložen a nebyl sesypán k jedné straně. Snad to vydrží...
Tyhle stránky mi daly hodně zabrat, ale pochopitelně teď patří k mým oblíbeným :-)

Písmenka jsem opět natírala lakem na nehty.

První stránka má ještě jednu menší přilepenou stranu a samozřejmě jednu vyklápěčku. Snažím se je označovat, aby bylo jasné, kde za co vzít :-)

I menší stránka se rozloží...

Děkuji vám za návštěvu a přeji krásný den, krásnou noc, krásný víkend...:-))

Dovolená...Moje Provence 11

20. července 2012 v 14:24 ALBA
Není to už trochu nuda? Pořád Francie, pořád Provence...;-)
Pro mě ne!!! Pořád mě album baví, občas to jde rychleji, občas pomaleji, ale nevadí mi to, nespěchám. Když malý spinká, někdy dokonec nalepím i dvě stránky :-), někdy si čtu. Mám novou skvělou knížku: Trapasy po francouzsku ( :-)...zase ta Francie! ;-) ) Takže jsem stále na stejné vlně...

Tohle je největší provensálský rybník :-)

Když jsem přečetla knížku Lenky Civade - Provence jako sen , hned jsem zjišťovala, kde se ono skutečné místo nachází. Kousek od našeho přechodného dovolenkového bydliště ! Takže bylo nasnadě, že to musím vidět. Paní Civade už tu nebydlí, ale mě stejně jímalo vzrušení, když jsem viděla vesničku, zámeček, zahradu, modrý hnojník..., vše, o čem jsem četla.

Děkuji vám za nakouknutí :-)

Dovolená...Moje Provence 10

19. července 2012 v 11:23 ALBA
Ufff, tohle bude pěkně tlusté album! Ale nějak neumím fotky ( zážitky ) zredukovat. Všechno má svůj význam a svoje místo. Třeba Lourmarin, kde jsme marně u kávičky vyhlíželi Petera Mayla :-)...Už tam nebydlí. Přestěhoval se. Ale žili tam i jiní slavní, tak jsem je šla navštívit na hřbitov.

Nebo Ansois, tichá vesnička, kde jsme úplně sami chodili ulicemi. To je zase výhoda dovolené v září, že nejsou lidi...a vpravdě, jsem tomu ráda. Daleko víc si všechno užiju, daleko víc na mě ta místa působí, nejsem rušena ve vnímání. A samospoušť funguje :-))

Ketina písmenka jsem nalakovala lakem na nehty. Moje nehty na nohou a provensálská písmenka mají teď stejnou barvu :-))
Kdo milujete film Dobrý ročník jako já, určitě si pamatujete scénu u vodní nádrže uprostřed vesnice...ano, je v Cucuron a je to místo s úžasnou atmosférou. Podzimní slunce dělá nádherné světlo jak probleskuje mezi listy platanů a odráží se na vodní hladině. Dokázala bych tam sedět, jíst a pít a kochat se celý den :-)

Děkuji vám za návštěvu :-)

Dovolená...Moje Provence 9

18. července 2012 v 14:53 ALBA

S levandulí ještě nekončíme :-). V těchto místech, kolem městečka Sault, se jí pěstuje spousty a i když už bylo po sklizni, vzduch byl stále prosycen levandulovou vůní. Nevím, možná nikdy nevyprchá :-) ( vždycky mě zajímají ta místa, která navštívím v krásném slunci, jak by vypadala v nevlídné zimě...a tady, jestli by stále voněla levandulí ...)
Mému muži víc než levandule voní maso, salámky, klobásky...a v Sault je vyhlášené řeznictví. Jenže byla neděle a zavřeno. Tak jen očuchával výkladní skříň :-)

Děkuji vám za návštěvu a za společné vzpomínání :-)

Dovolená...Moje Provence 8

17. července 2012 v 9:34 ALBA
Včera jsem při procházce s vnoučkem objevila v jedné zahrádce kopec levandule. Květy prorůstaly až ven skrze plot. Utrhla jsem si jen jednu snítku. Doma jsem ji položila v předsíni na botník a když jsem přišla odpoledne domů, vonělo to tam jako v Provence. Jedna snítla stačila...Kdybych měla zahradu, tak by byla plná bylinek a levandule, hortenzií a jiných kytiček. Taky by tam byl kopec jahod a keřík malin. A altán, kde bych mohla za každého počasí sedět, pít vychlazené růžové nebo horkou kávu a kochat se tou krásou a vůní a mít se blaze :-))

Mont Ventoux je mystická hora. V lesích kolem rosatou lanýže. Lesy jsou tak hluboké a rozlehlé, že se v nich dá zabloudit. Přečtěte si knížku od Lenky Civade - Lanýže. Odehrává se v této oblasti.

Děkuji vám za návštěvu i za milé komentáře, samozřejmě mě velmi těší, že vás moje stránky inspirují a líbí se vám :-)

Dovolená...Moje Provence 7

15. července 2012 v 19:51 ALBA
Páteční večírek byl prima. Za vaření jsem doslatal plný počet bodů ;-), to jsem byla ráda. Synek se vrátil z Francie a prohlíželi jsme fotky...ty s rozkvetlou levandulí byly nádherné. Tak to mi ještě chybí, lány rozkvetlé levandule jsem živě ještě neviděla a po tom toužím.
Pokračuji ve francouzském vzpomínání...

Děkuji vám za návštěvu a přeji hezký nedělní večer :-)

Dovolená...Moje Provence 6

13. července 2012 v 8:46 ALBA
Protože mám zítra hlídací den a večer přijde návštěva ( teď se mi právě nepovedl korpus na chesse cake :-( , takže budu muset brzy ráno udělat nový, aby se dortík do večera rozležel. Tedy ne, že by ten korpus nebyl dobrý, je dobrý!, ale bohužel jsem ho upekla moc a trochu se rozsypal :-(...ale je to mňam :-). Muž bude nadšen, až mu ty "zlomky" nabídnu ke kafi :-))) ) , takže se chlubím stránkami, které se mi zatím líbí nejvíc už teď , před půlnocí, ale ony se automaticky objeví až zítra ráno, tedy dnes :-).
Stránky jsou z barevného městečka Roussillon. Městečko i okolí září všemi barvami okru ( neb je tam , již nefungující, ale pro turisty jako velká atrakce, důl na okr ) , od žluté až po oranžovou. V kombinaci se zelení borovic a modří oblohy je to nádhera. To jsem chtěla zachytit a mám radost, protože sama pro sebe jsem si ten pocit, tu vzpomínku zachytila.

Děkuji i dnes za vaši návštěvu :-)

Dovolená...Moje Provence 5

12. července 2012 v 19:56 ALBA
Jsem v dobrém tempu :-). Pociťuju stejnou touhu, jako v počátcích scrapování. Musím dělat běžné věci, nakupovat, vařit, prát, žehlit, snažím se dokonce o prázdninách se i učit :-O, ale při každé té činnosti se už těším, až zasednu ke stolu k fotkám a papírům. Znáte to taky? Ten úžasný pocit, když sedíte nad čtvrtkou, rozkládáte si fotky, přemýšlíte nad tím, kterou vybrat, co je důležité, co bude mít po létech význam...a pak se najednou vznesete někam výš, ruce samy jakoby vybíraly papíry, stříhaly, lepily, vaše hlava je v oblacích a vy zažíváte pocit naprostého uvolnění, relaxu, vzrušení...Strašně mě to baví, ale trochu se děsím... není tohle závislost? ;-)

Aby byla trochu změna, otevírací stránka je otevírací nadvakrát. Horní a dolní. Nemá to jiný význam :-)

Kapsu na prospekt jsem udělala z pauzáku. Je v ní schován a kapsa je zároveň jako stránka, s dalšími fotkami. Teď koukám, že stužka na horní fotce bude jako chyták, není pod ní schováno nic. Nebo ještě něco vymyslím ? ;-)
Všechny vstupenky jsem dala do cestovního smashe, takže tady už jen sem tam hezký prospekt, který je mi líto vyhodit.

I zde jsem využila celý prospekt, ale záměrně jako stránky, ne jako informace. Informace o Gordes, jednom z nejhezčích, ale také nejnavštěvovanějších městeček v Provence , jsou všude. Městečko je z dálky nádherně fotogenické, všude u silnice stojí auta, lidé vybíhají a fotí jako o závod. Nešlo odolat...Dokonce jsme si "popovídali " ( pokud se naše masabob angličtina dá nazvat popovídáním :-)) ) s čínskou dvojicí, která nás pak vyfotila.
Otáčíme první stránku...

Otočíme podruhé a jsme ve městě:-)...

Děkuji vám za návštěvu :-)

Dovolená ...Moje Provence 4

11. července 2012 v 12:38 ALBA
Venku bylo vedro k zalknutí, nemusela jsem nic...takže jsem byla doma a scrapovala. Na hlídací pátek už mám vymyšlený výlet, půjdeme s kluky hledat kešku, to oni rádi. Je to pro ně objevitelská cesta a na konci poklad. Však i mě to baví ;-).
Se scrapem je to tak...když se člověk rozjede a nemá cestou žádné překážky, jde to jak po másle. Dřív jsem sem tam hledala někde nějakou inspiraci, od které bych se mohla odrazit, teď už ne, jedu jako nějakým samospádem :-) To na vysvětlenou Isobelce :-). Ale nejhlavnější je to, že mě to STRAŠNĚ baví.

I nad stránkami pořád cítím vzrušení, že jsme byli na místě, které známe z filmu...a vypadalo úplně stejně!

Od zámečku byl nádherný výhled. Ty cypřiše a modrá obloha...fantastický obrázek.

Děkuji vám za vaši návštěvu a přeji přenádherný den :-)

Dovolená...Moje Provence 3

10. července 2012 v 14:11 ALBA
Protože mám vedený cestovní deník, do alba už toho moc nepíšu. Je sice chronologické, ale nepíšu žádné datumy. Místo, které jsme navštívili třeba i dvakrát, je na jedné stránce, ne na dvou s odstupem dní. Časově mám hotové teprve tři dny, ale už tolik stránek :-O. Začínám mít problém, jak album svážu. Rozhodně bude volné, žádné listy do fólií. A protož budu muset listy ještě slepovat k sobě, budu při té příležitosti řešit i "vázání". Už teď to vypadá na pořádného tlusťocha :-))

Oppéde je staré ( vieux ) , opuštěné město s nádhernou atmosférou a překrásným výhledem na celý Luberon. Když jsme byli v místech, kde se natáčel náš oblíbený film Rok v Provenci , nemůžu nepřipomenout, že právě zde, v této zaniklé obci, si koupil a nechal opravit dům režisér filmu Ridley Scott. Bylo vidět, že některé domy se opravují, a trochu mi to připomnělo naši Maříž.

Mezistránku z cesty za "keškou" jsem udělala na pauzák ( mám takový pevnější, je jako fólie ) . Líbí se mi, jak pod ním prosvítá další stránka, je to k tématu takové tajemné ;-)

To je jen pauzák bez prosvítající další stránky. Vlastně pauzáky dva, to světle žluté je také pauzák.

Seriál z "odlovu". Hlavně nenápadně :-)

Odklopíme spodní dvě fotky a pod nimi je radost z odlovu a zápis. Kdo nezná, nepochoopí, že i taková hloupost může potěšit :-))

Děkuji, že ke mně chodíte na "návštěvu" :-)

Dovolená ... Moje Provence 2

10. července 2012 v 0:20 ALBA
Tak jsem měla malý odskok na výlet a už se zase vrhám do práce. Nadšeně :-) a natěšeně, neb mi přibyl zase další materiál na další albůmek.

Stránka má otevírací menší stránku. Na přichycení používám již osvědčenou stuhu s oboustrankou, někdy ji přelepím, tady jsem ji nechala přiznanou.

Protistrana je udělaná ve stejném duchu.

Děkuji za návštěvu :-)

Dovolená...Moje Provence 1

4. července 2012 v 10:03 ALBA
Někdo by možná řekl, že se s tím albem "crcám". Tedy jako že on by s tím byl hotov raz dva a mně to trvá dlouho. Jsou prázdniny, čas dovolených a i když ta naše bude zase až v září, album z loňské dovolené ještě nemám hotové. A bývaly časy, že jsem měla album hotové druhý den, co jsme se vrátili domů z cest. Jenže to jsem fotky jen nalepila na čtvrtky, napsala pár popisků a dala do šanonu. To už teď prostě nejde. Scrapbook změnil můj život :-)) a to říkám bez nějaké velké nadsázky :-).
Pevně věřím, že než nastane dovolená další, tu předchozí budu mít zdokumentovánu i obrazem, nejen písmem :-).
Přes den mám babičkovské povinnosti, ale stačím si udělat přípravu a večer už jen lepím. Jde to :-)

Fotek mám spousty, tak můžu vesele vybírat, stříhat detaily, a opět vymýšlet různé schovávačky, kapsičky a rozevírací stránky. Tentokrát nebudu dávat stránky do fólií, takže je můžu dělat i hodně plastické.

Na visačkách jsme schovaní my...přece jen kromě míst, která viděl, má rád člověk zaznamenáno i to, jak vypadal...

Lacoste vám možná není neznámým pojmem...pojí se se jménem markýz De Sade. Detail sochy jsem vystřihla z velké fotky, podlepila hnědou čvrtkou a vše silnou pěnovkou. Socha pěkně vystupuje ze stránky.

Děkuji vám za návštěvu :-)...a přijďte zase :-).

Třicet témat - Poslední seznam

2. července 2012 v 21:01 NOTESY, ZÁPISNÍKY, DIÁŘE...
Celá tahle akcička se mi moc líbila. Každý den jsem se těšila, až si sednu a sepíšu svůj "seznam" na dané téma, až si ho trochu dozdobím. Nebylo to jen pouhopouhé vyjmenovávání věcí nebo činností, ale hlavně zamyšlení se nad sebou. Vlastně mi tyhle seznamy pomohly leccos si srovnat a objevit. Také se mi líbilo, když jste se přidaly třeba v komentářích, a možná i vám tyhle seznamy něco daly... Takže...tenhle měsíc deníček "seznamů" odkládám, ale třeba se k němu, někdy a s jinými sezmamy, ještě vrátím.
Ten poslední seznam jsem si udělala po svém. Napadl mě, když jsem byla na poslední předprázdninové hodině frániny a sama sebe jsem v duchu a s údivem pochválila, že jsem vydržela a nevzdala to po první lekci. Bylo a je to takové moje malé vítězství nad sebou samou, nad svou leností a pohodlností.
Takže tedy poslední téma zní: MOJE PROHRY A VÍTĚZSTVÍ...a promiňte, nechám si je přece jen pro sebe :-))

Ještě, že je přes notes gumička, jinak by ten tlusťoch nešel zavřít :-)

Děkuji vám za vaše návštěvy, i za tu dnešní, a přeji vám krásné první prázdninové dny :-)

Obsah těchto stránek včetně všech obrázků podléhá platným zákonům o autorských právech. Všechny materiály jsou určeny pouze k prohlížení. Ctěte prosím autorská práva. K použití textů, částí textů a obrázků je třeba mít souhlas autorky těchto stránek.