Víkendové tvoření

28. ledna 2013 v 13:37 |  STRÁNKY
Víkendy jsou u nás v letním období hektické, protože golfové a v zimním čase se zase snažím prosadit více kulturních akcí. Včera jsme byli v Praze v divadle a byl to úžasný kulturní zážitek. ( Divadlo Na jezerce - Manželské vraždění - Jaroslav Dušek a Nataša Burger ). Před tím jsme si naplnili bříška v restauraci Magická zahrada, i to byl zážitek :-).
Takže o víkendu nepracuju...i když...Vrátili jsme se před půlnocí a než skončil golf v televizi, měla jsem dvě stránky :-)

Městečko Varen jsme navštívili cestou z výletu a na první pokus ho přejeli. Viděli jsme ze silnice jen kostel, ale městečko bylo pod ním. U řeky byly krásné staré domy, obecní prádelna a na řece starý mlýn přeměněný v hotel.

O Milhars se všude píše jako o městě zdí. Staré město se vzpíná nahoru na kopec, kde je klasicky soukromý a nepřístupný zámek. Ulice byly prázdné, nikde ani živáčka, deštníky před hospodou zatažené...prostě posezónní klid.

Konečně jsem použila dlouhé razítko s filmovým pásem od Aladine, na které jsem měla dlouho zálusk, ale obávala se té délky ( 30 cm ). Isobelka ho měla už dávno, ale na každý můj dotaz jak tiskne odpovídala, že ho ještě nepoužila. Až Haňule mi dala doporučení a tak jsem do toho šla a na výstavě v Holešovicích si ho koupila. Otisk má skvělý a to, že jsem si ho já sama otiskla nedokonale mi nevadí, neb každá nedokonalost je známkou ruční práce :-), jak jsem teď někde slyšela.

Děkuji vám za návštěvu :-)

Komentáře

1 isobelka isobelka | Web | 28. ledna 2013 v 13:48 | Reagovat

Isobelka má dlouhé razítko už asi rok a stále ho nepoužila!!!!!!! :-D :-D :-D Jsem hrozná, vždycky zapomenu, že ho mám. Tohle co máš ty se mi také líbí. Stránky jako vždy pěkné! Také jsem měla pracovní víkend, protože přes až bude hezky budeme pro změnu na chalupě.

2 Ilonak2 Ilonak2 | 28. ledna 2013 v 16:59 | Reagovat

Krásné, krásné, krásné. Líbí moc. Kulaté rohy na fotkách jsou kouzelné a vůbec všechny ty detaily a vychytávky.

3 Screbla Screbla | 28. ledna 2013 v 17:35 | Reagovat

Hani zase krása :-)
Navštívili jste vážně krásná místa, muselo to být úžasné.Ty staré domečky a uličky s duší :-))
A do Magické zahrady se taky chystám, už jsem slyšela, že je úžasná.

4 Helge Helge | E-mail | Web | 28. ledna 2013 v 20:50 | Reagovat

Strašně mne láká navštívit všechna místa, která tu představuješ...
a musím zahlásit, že i já mám několik dlouhých , ještě nepoužitých razítek :-)

5 Gabreta Gabreta | E-mail | 28. ledna 2013 v 20:59 | Reagovat

....musím zahlásit, že i já mám několik dlouhých , ještě nepoužitých razítek...

No Olinko, to mi ani neříkej!!! ;-)

Jinak mám radost, že alespoň lákám k cestování ;-)
...já už se chytám na letní dovolenou...asi do Bretaně...a to je jediné, kdy mi nevadí, že čas běží rychle...ale jak přijde dovolená, už by se mohl dvakrát zpomalit :-))

6 Olina Olina | 29. ledna 2013 v 9:16 | Reagovat

Naše milá "osvětová" Hani ;o), dáváte super tipy nejen na cestování a dobré restaurace. Na základě vaší recenze už jsem pro náš babinec zarezervovala lístky na Jezerku ;o) !!!

7 maru maru | Web | 29. ledna 2013 v 11:46 | Reagovat

Haninko, kochám se kochám každou Tvou super stránečkou a cítím teplé paprsky podzimního sluníčka a procházím kolem starých zdí a vnímám klídek ... Papa M.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
Obsah těchto stránek včetně všech obrázků podléhá platným zákonům o autorských právech. Všechny materiály jsou určeny pouze k prohlížení. Ctěte prosím autorská práva. K použití textů, částí textů a obrázků je třeba mít souhlas autorky těchto stránek.