Francouzské album 2014 - 3

4. února 2015 v 22:58 |  ALBA
Kdepak sluníčko! Dneska ráno u nás mínus deset! Tak honem do tepla :-)

Hyéres je pěkné městečko na pobřeží - tedy na pobřeží je Hyéres Plage a kousek dál, v kopcích je staré Hyéres, to hezčí :-) A nad městem je hrad, to se ví. Naše cesty vždy vedou na kopec, ke hradu, na vyhlídku, pokocháme se z ptačí perspektivy a pak jdeme zkoumat uličky a náměstí, kašny a kavárny :-)

A s námi je na prohlídce města samozřejmě i nerozlučný medvědí kamarád :-). Vylezli jsme i nahoru na věž a měli zase jiný pohled na město a navíc byla ve věži moc pěkná výstava. ( Ty všelijaké cedulky s francouzskými nápisy mám ze scrapbookového fr.časopisu, který byl tématicky zrovna věnován cestování ) .

A po večeři se musí, přestože jsme na dovolené, ještě trochu pracovat ;-). Ale ne všichni :-) - můj muž sleduje na noťasu golf a já když nefotím, tak lepím smash cestovní deníček :-)

Díky za návštěvu :-)

Komentáře

1 Janča Janča | E-mail | 5. února 2015 v 14:05 | Reagovat

Máte to moc hezký... A moc se mi líbí ta cestovní washi.... ta je přímo parádní... :-D

2 tulaška tulaška | 5. února 2015 v 19:57 | Reagovat

Krása... Jako obvykle :-)

3 Zuzana Zuzana | Web | 5. února 2015 v 20:34 | Reagovat

Haničko, opět nádherné tvé Francouzské album. Kochám se s tebou. Máš to moc krásné a vymazlené.

4 Milena Milena | 6. února 2015 v 7:18 | Reagovat

Tak jsem se chtěla dnes zeptat, jestli z dovolené děláš  i cestovní deníček (nepochybovala jsem o tom) :-) a odpověď jsem našla na konci článku. :-) Fascinuje mě, jak ty fotky dokážeš poskládat.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
Obsah těchto stránek včetně všech obrázků podléhá platným zákonům o autorských právech. Všechny materiály jsou určeny pouze k prohlížení. Ctěte prosím autorská práva. K použití textů, částí textů a obrázků je třeba mít souhlas autorky těchto stránek.