Francouzské album 2014 - 11

2. března 2015 v 23:41 |  ALBA
Dokončuji album. Je to konec dovolené, konec krásných dní. Tím přibývají i nostalgické stránky plné loučení. Ach jo...

Poslední večeře byla v restauraci nad pláží. Z terasy jsme se při jídle dívali na západ slunce. Romantika jako hrom.
Ráno jsem vyběhla pro snídani, rodinka se pomalu probouzela a pouštěla se do úklidu domečku. Já se mezitím loučila s mořem... A když jsem přišla, bylo uklizeno a já mohla jen servírovat snídani :-)

Vyjeli jsme po snídani. Já jsem v autě dočítala knížku, kterou jsem nestihla, neb i večery jsme měli akční a nabité :-), manžel spal a synek odřídil zase skoro celou cestu. Dospělé děti jsou výhoda :-)
Hned za hranicemi, už v ČR, míváme tradiční zastávku u Mc´Donalds. Já vím, je to brutální, po francouzských dobrůtkách se jít najíst do "mekáče", ale tradice je tradice :-). Dokonce mi prošlo i focení :-)

A to už je opravdu všechno. Šanon jsem sehnala, je tlustý a dokonce má mechaniku na 4 kroužky. Na titulní straně má plastovou kapsu, do které jsem vložila titulní stránku alba.

Děkuji, že jste se mnou cestovali po Provence a zase někdy... :-)

Komentáře

1 Beallara Beallara | Web | 3. března 2015 v 19:44 | Reagovat

Krásné vzpomínky...nesnáším poslední den na dovolené, přesně...přepadne mě šílená nostalgie, ale mám ke každé dovolené nějakou písničku, kterou jsem buď poslouchala nebo někde hráli...takže co dovolená, to písnička, to vzpomínky..
Jsi statečná, já už moc knih nevozím, dřív jsem četla jako divá, poslední dobou lelkuji, pozoruji okolí, lidi...

2 Milena Milena | 4. března 2015 v 10:41 | Reagovat

Krásné rozlučkové stránky, samozřejmě nesmí chybět medvěd. :-) Skvělé fotky západu a východu slunce.
Věřím, že už plánuješ letošní dovolenou. :-D

3 Mafina Mafina | 4. března 2015 v 22:04 | Reagovat

Děkuji Hani,za cestopisnou pohádku plnou prima nápadů,zajímavých informací,spoustu inspirací a krásných fotek a těším se na další příští...

4 Hanule Hanule | 8. března 2015 v 18:17 | Reagovat

Tak tahle sada fotografií je vskutku zdařílá!!! Moc krásné!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
Obsah těchto stránek včetně všech obrázků podléhá platným zákonům o autorských právech. Všechny materiály jsou určeny pouze k prohlížení. Ctěte prosím autorská práva. K použití textů, částí textů a obrázků je třeba mít souhlas autorky těchto stránek.